25/02/11

DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

ROSALÍA

Hoxe, 24 de febreiro, conmemoramos o Día de Rosalía de Castro, que coincide coa data do seu nacemento. Para festexalo lemos poemas desta grande escritora tanto nas aulas coma na biblioteca do centro. Participou alumnado de 1º e 2º ciclo da ESO, así como de Bacharelato. Unha pequena homenaxe para unha gran muller que escribia poemas como estes:



¡SILENCIO!



A man nerviosa e palpitante o seo,

as niebras nos meus ollos condensadas,

con un mundo de dudas nos sentidos

i un mundo de tormentos nas entrañas,

sentindo como loitan

en sin igual batalla

inmortales deseios que atormentan

e rencores que matan,

mollo na propia sangre a dura pruma

rompendo a vena inchada,

i escribo..., escribo..., ¡para que? ¡Volvede

ó máis fondo da ialma,

tempestosas imaxes!

Ide a morar cas mortas relembranzas;

Que a man tembrosa no papel só escriba

¡Palabras, e palabras, e palabras!

¿Da idea a forma inmaculada e pura

donde quedou velada?

Follas novas



DE BALDE

Cando me poñan o hábito,

si é que o levo;

cando me metan na caixa,

si é que a teño,

cando o responso me canten,

si hai con que pagarlle ós cregos,

e cando dentro da cova...

¡Que inda me leve San Pedro

se só ó pensalo non río

con unha risa dos deños!

¡Que enterrar, han de enterrarme

anque non lles den diñeiro...!



Follas novas

                                   

Ningún comentario:

Publicar un comentario